MILJÖENGAGERAD ”MEDARBETARE” BEHÖVS

GOD JUL 2021

GOTT NYTT ÅR  2022

Gott Nytt

Vädret kon vi inte göra något åt men en liten önskan att 2022 börjar med fint väder så vi kan komma ut

DU KOMMER ATT BEHÖVAS i vår verksamhet

Naturskyddsföreningen är en demokratisk och partipolitiskt obunden ideell miljöförening med
över 224 000 medlemmar  som har lokala föreningar och länsförbund över hela landet.  Vi Lysekil Munkedal är cirka 450 medlemmar .

MILJÖENGAGERAD FÖRSTÄRKNING BEHÖVS

Naturskyddsföreningen Lysekil Munkedal söker förstärkning till styrelsen för att driva på vårt miljöarbete.
En viktig arbetsuppgift för föreningen är att påverka och initiera olika kommunala beslut. Även att etablera kontakter med företag i miljöfrågor och ordna miljöaktiviteter och utflykter för medborgare/medlemmar står normalt på dagordningen. Våra medlemmar behöver fler aktiva som vill driva våra frågor som ni medlemmar kommer upp med .

Allt arbete som vi gör bygger helt på ideellt arbete.

Du kommer att ingå i styrelsen för Naturskyddsföreningen Lysekil Munkedals krets och arbeta med ditt eget personliga engagemang för olika natur-, miljö- och klimatfrågor som grund.

Om du tycker det låter intressant så vill vi att du hör av dig till Tom Hagström vice ordförande
så snart som möjligt dock senast 20220430 via mejl  nsf.lysekilmunkedal.gmail.com

Vi är intresserade av du då berättar om din bakgrund och samt vilka miljöfrågor som ligger dig närmast.

Om känner för att kontakta någon annan i styrelsen så fungerar det också bra adresser/telefonnummer finns här på vår hemsida
Vi väntar på mejl från er  eftersom du har besökt vår hemsida. Vi tror på att du har ett intresse av att driva miljö frågor här omkring hör av dig.

Web admin

Tom Hagström