Våren 2018

Vårprogram 2018

Onsdag 18 april Blåsippsvandring, Vägeröds dalar, Skaftö, kl 18.00. Samling reservatets p-plats. Kontaktperson Thomas Andersson 0707-554363. Samarrangemang med Västkuststiftelsen.

Onsdag 16 maj Gullvivevandring i Näverkärr, Härnäset, kl 18.00. Samling parkeringen vid Näverkärr. Kontaktperson Thomas Andersson 0707-554363. Samarrangemang med Västkuststiftelsen.

Onsdag 30 maj Vandring på Stångehuvud, Lysekil, när triften blommar, kl 18.30. Samling p-platsen Pinnevik. Kontaktperson Thomas Andersson 0707-554363. Samarrangemang med Västkuststiftelsen.

Onsdag 13 juni Orkidévandring i Gröderhamn, Skaftö, kl 18.30. Samling p-plats nära Kristineberg.

Thomas Andersson kontaktperson, program tel 0707-55 43 63

Vi samarbetar ofta med Västkuststiftelsen

Välkommen att registrera dig på Naturkontakt!

Naturkontakt är Naturskyddsföreningens medlemsforum där du kan hålla koll på ditt medlemskap, följa föreningens interna arbete och diskutera alla möjliga frågor med medlemmar i hela landet. Läs mer om Naturkontakt här: Det här är Naturkontakt

Gör så här

För att kunna använda Naturkontakt måste du vara medlem i Naturskyddsföreningen. Ange ditt medlemsnummer och ditt personnummer (10 siffror) i rutorna nedan. Du hittar ditt medlemsnummer på baksidan av tidningen Sveriges Natur. Du kan också få reda på ditt medlemsnummer genom att kontakta medlemsregistret, medlem@naturskyddsforeningen.se.

Du behöver bara medlemsnumret vid första besöket – för att registrera ditt användarkonto nedan. När du väl registrerat ditt konto loggar du in på förstasidan med det användarnamn du själv valt.

Om du har problem med din inloggning kan du felsöka genom att läsa vanliga frågor och svar på den här sidan.

uppdaterades 20180206

Tom